5. märts 2014

"Ookeani kutse" - Jean-Claude Mourlevat

Tegu on fantastilise raamatuga, mis on kuulub tõlgitud lastekirjanduse alla.Teos räägib väikesest poisist Yannist ja tema kuuest vennast. See on lugu, kuidas nad kodust põgenesid ning asusid teele ookeani poole. Poisid elasid üle nii nälja kui ka külma ilma, kuid lõpuks jõudsid nad ihaldatud rannikule ja nägid kaua oodatud ookeani. Kirjanik on väga ilusa jutu kirjutanud ning päris heas stiilis, sest iga tegelase mõtted on väga hästi edasi antud.


Üks tore lõik raamatust: "Nad astusid ukse juurest üheainsa lühikese sammu sissepoole ja jäid seisma. Ma ei teadnud, kummale otsa vaadata. Üks neist ütles hästi vaikse häälega: "Tere, me tahaksime saia, aga meil pole raha." Ma pidin üle küsima, sest ma polnud kindel, kas ma ikka õigesti kuulsin. Aga nii ta just ütles: "Tere, me tahaksime saia, aga meil pole raha." Siis ma sain aru, miks nad ukse juurde seisma jäid. See tähendas: me pole päris kliendid, nii et me ei hakka kaugemale tulema... Ma arvan, et see mulle hinge läkski, see nende häbelikkus. Ja riided ka. Vaesed lapsed, tõesti."

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar